woensdag, 20 sept 2023

Reacties

  1. Laat ons bidden voor alle mensen die betrokken zijn bij een vechtscheiding, om wijsheid om het geluk van de kinderen voorop te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de rondgang met het reliekschrijn van de H. Thérèsia van Lisieux. Dat velen die er naartoe gaan mogen geraakt worden. Dat er wonderen mogen gebeuren. Dankjewel Thérèseke. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil bidden voor kansen, voor verbondenheid, voor vrede, voor liefde ... Laat communicatie en wederzijds begrijpen groeien in ons gezin, tussen ons als echtgenoten, met onze kinderen, de kinderen onderling. En laat dit ook groeien in de wijdere omgeving en relaties. Moge men meer kiezen voor elkaar ipv voor het individu alleen...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee met alle gebeden !
    Ikzelf verlang naar dezelfde verzuchtingen !
    Heer wij richten ze naar U met open handen om uw Liefde te aanvaarden en te delen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook ik wil bidden voor iedereen die het nodig heeft
    zonder mijn geloof had ik mijn moeilijkheden niet overwonnen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag bid ik voor al de bovenvermelde intenties.
    Heer, laat uw Geest mij blijvend inspireren om het goede te doen, om open te staan voor mensen met een andere levensbeschouwing, om in dialoog te gaan met hen die er om vragen, om respect te blijven tonen voor mensen die gewoon anders zijn... interreligieuze dialoog over waarden in ons leven... geef mij een open Geest... geef mij de moed en de goesting om gesprekken aan te gaan over diversiteit. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heeft de scheiding 20 jaar geleden diepe wonden geslagen...Zo veel geleden....
    Heer dank u dat ik na zo veel lange jaren met uw genade vergeven kon in mijn hart.
    Geef mij kracht mijn leven te leiden naar Uw wil.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee met u en met allen de hier een intentie hebben aanbevolen

      Verwijderen
    2. Amen. Onze naam staat geschreven in de palm van Gods hand. Hij draagt ons... altijd.

      Verwijderen

Een reactie posten