vrijdag, 8 sept 2023

Reacties

  1. Graag een gebed voor een hopeloze situatie in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid nu mee ! Moge Maria onze Moeder helpen ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee. Het is als mijn gebed. Help en geef liefde in ons gezin en in het gezin van hierboven. En in alle gezinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogen hooploze situaties snel veranderen in hoopvolle en liefdevolle situaties in de hierboven vraag en ook in alle gezinnen in moeilijkheden. Ik bid met iedereen vurig en smekend mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid ook mee. Dat het contact met mijn zussen beter gaat zonder elke keer commentaar te krijgen. Ik word daar zo verdrietig van. Lieve Heer, geef mij kracht en hoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle voorgaande intenties. Ik wil danken voor de veilige thuiskomst van onze reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maria, moeder van Jezus, al zo vaak mocht ik jouw tussenkomst ervaren in mijn leven. Jij bent mijn steun en toeverlaat. Als wij onze zorgen in jouw handen leggen, spreek jij voor ons ten beste bij Jezus en de Vader. Luister vandaag naar de mensen die in hoge nood zijn en niet weten wat gedaan. Help hen naar jou te komen met hun vragen en troost hen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten