dinsdag, 12 sept 2023

Reacties

  1. Ik wil bidden voor Roeland, die vandaag introductiedag heeft aan de UHasselt. Moge hij zijn droom kunnen waarmaken.
    Ik bid ook voor Diederik, die het nog moeilijk heeft met veranderingen. Dat hij zijn angsten mag overwinnen en vol vertrouwen kan starten in Gent.
    Zegen Hadewijch, die een schakeljaar start in Kortrijk. Geef haar veel moed en doorzettingsvermogen. En ook uw zegen voor onze jongste Albrecht, die het 6de middelbaar gestart is.
    Geef hen allevier kracht en leven in Uw geest.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor de partner van onze dochter. Dat hij zich gaandeweg kan thuisvoelen in dit land. Jezus verhoor ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij bidden U voor onze dochter Ingrid, dat zij met haar nieuwe partner gelukkig mag worden in liefde en geloof

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, help ons om telkens de weg terug te vinden naar U, als we op een dwaalspoor zijn. Heer, dank U om Jezus, Hij is ons lichtend voorbeeld. Zend ons uw Geest, die ons inspireert om het goede te doen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat de wereld mag veranderen in een oase van Liefde en Geluk i.p.v. haat en nijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Jezus, vul mijn hart met meer vertrouwen, vrede en rust.
    Genees mij waar ik genezing nodig heb.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten