woensdag, 13 sept 2023

Reacties

  1. Bid aub met mij om kracht en aanvaarding bij het afscheid van mijn geliefde. Bid dat ik mijn geloof teruvind en terug dankbaar en oprecht kan bidden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heer geef me kracht om het leven aan aan te kunnen
    momenteel heb ik het heel zwaar door onbegrib in de familie
    ik bid voor iedereen die het moeilijk heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor jullie!
    Ik wil ook bidden voor een sterk vertrouwen, een sterk geloof dat we een mooie toekomst voor ons hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We komen bij U Heer,
    Troost ons en blijf dichtbij ons.
    Geef ons vrede in ons hart.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid voor al de intenties die hier vermeld zijn.
    Heer, help mij/ons om oog te hebben voor mensen in nood (armen, zieken, daklozen, vluchtelingen...). Geef ons moed en kracht om te doen wat Jij van ons verlangt. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, ik kan niet meer. Sta me bij. Aub.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amen. Vrede en alle goeds. Je naam staat geschreven in de palm van Gods hand. Hij draagt jou.

      Verwijderen
  7. Heer God ik bid mee voor hulp voor diegene die niet meer kan.
    Wees aanwezig dicht bij haar met uw liefde en kracht.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer ik bid, sta diegene, die niet meer kan, bij met uw hulp. Wees aanwezig met uw liefde en kracht dichtbij haar /hem/ zodat zij/hij verder kan.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat vraag ik ook : hulp en kracht voor hem/haar dit niet meer kan.

      Verwijderen
  9. Ik vraag de Heer mijn arm aan te raken met Zijn genezende handen. Heer geef mij de kracht om door te gaan. Geef mij weer levensmoed, wanneer ik depressief dreig te geraken. Heer sta mij bij met Uw geest van bescherming.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten