donderdag, 28 sept 2023

Reacties

  1. Ik bid voor onze zoon Diederik. Hij heeft vandaag een hele dag hoorcollege. Laat het hem inspireren. Geef hem een goed gevoel . Geef hem inzicht zodat hij zelf kan kiezen welke richting hij uit wil. Geef ons de juiste woorden, de juiste manier om hem te helpen op zijn weg.
    Heer zegen alle studenten en zeker de eerste jaars, die onzeker zijn. Geef hen kracht, geef hen leven! Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik bid ook mee.
      Ik vraag ook gebed voor mijn zoon die het moeilijk heeft en geen voldoening vind in zijn werk en niet goed weet wat hij moet doen om goed voor zijn gezin te zorgen.
      Heer geef hem het inzicht en de kracht om goede beslissingen te nemen .
      Ik dank U

      Verwijderen
  3. Vandaag wil ik speciaal bidden voor mijn zus die jarig is ,om God te danken om wie zij is ,Hem te vragen dat Hij haar mag zegenen en begeleiden op elke dag die zij nog mag ontvangen .P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bidden we samen voor de vrede in de Kerk ,dat DE GEEST ons allen mag bezielen om de juiste weg te gaan ,de weg van de LIEFDE ! P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, geef dat mijn bezorgdheid geen beslag legt op mijn denken en doen.
    Help mij te zien en erbij stil te staan, al het goede wat ik van u mag ontvangen.
    Geef mij een blij en dankbaar hart.
    Zo wil ik leven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, help mij om steeds het goede te (willen) doen. Zend mij uw Geest om hierbij te inspireren. Ik bid ook voor onze zoon, dat hij aanvoelt/inziet dat wij, ouders, graag een klankbord voor hem zijn. Ik hoop dat hij niets opkropt maar blijft communiceren wat er ook gebeurt in zijn leven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ok het mag er zijn ; biden voor elkander op het net!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fijn dat we hier voor elkander mogen bidden
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten