woensdag, 27 sept 2023

Reacties

  1. Voor een goede uitslag van een inwendig onderzoek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, dank U dat wij ons geen zorgen hoeven te maken. Jij leidt ons, Jij stuurt ons... wij mogen op U vertrouwen in ons leven. Waar we gaan, ga Jij met ons mee, Jij draagt ons... altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Danku Heer voor de goede resultaten die ik gisteren te horen kreeg bij mijn onderzoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gebed voor onze zoon Diederik, die het moeilijk heeft in zijn eerste jaar hoger. Help ons opdat we hem goed kunnen begeleiden bij zijn keuze: stoppen of doorgaan. Geef hem, geef ons sterkte, inzicht, mededogen en al wat nodig is. Ik smeek om uw hulp, Heer. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik voel dat U mij draagt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten