dinsdag, 19 sept 2023

Reacties

  1. Graag gebed voor de bekering van velen die ver weg zijn van het geloof :moge hun hart geopend worden voor de liefde van Jezus
    Bidden we ook voor de zuivering en heiliging van onze priesters

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moge het leven weer gaan stromen bij mensen die het niet meer zien zitten en mogen ze mensen ontmoeten die de verlossende Geest van Jezus in zich dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor beide intenties. Ze verwoorden ook mijn gebed.
    Ik bid ook voor mijn zus en haar 2 dochters. Dat ze leren communiceren en graag zien.
    Geef hen vrede en alle goeds.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor beide intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer ik wil bidden dat mijn bezorgdheid, ongerustheid weggenomen wordt voor de komende onderzoeken.
    En dat ik goede uitslag mag otvangen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor de intenties die hier verwoord zijn. Maria, ik vraag dat je een goede uitslag moge ontvangen. Goede moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, laat mij ook opstaan zodat ik me weer sterker mag voelen en vrolijker

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid voor onze grote familie, dat de hindernissen/obstakels stilletjes aan verdwijnen, dat we allen weer tot 'leven' geroepen worden, dat er onderling respect en begrip mag groeien. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten