maandag, 25 sept 2023

Reacties

  1. Graag wil ik bidden voor onze kinderen, voor alle studenten dat ze goede vrienden mogen vinden. Dat ze steun mogen krijgen en vinden rondom hen. Dat ze zich thuis, welkom, gedragen mogen weten in hun studentenstad.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag wil ik bidden voor iedereen die lijdt onder het verlies van een dierbare. Heer, sta hen bij, laat medemensen hen omarmen met troost en medeleven.
    Graag bid ik voor onze zoon, die zoekende is, sta ook hem bij Heer. Zend hem Uw Geest, die hem inspireert en uitnodigt in de voetsporen van Christus te leven. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee met voorgaande intenties. Ik wil danken voor onze kinderen die er zijn voor mekaar. Help onze dochter om moedig te blijven en opnieuw het zondagskind te worden dat ze vroeger was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, blijf mij nabij. Zodat ik me beschermd mag voelen bij alles wat er gebeurt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten