vrijdag, 29 sept 2023

Reacties

  1. Vader, geef mij moed om te getuigen van Uw kerk.
    Laat hen die door de tv-reportages van "Godvergeten" die nu de kerk willen monddood maken het niet halen op alle goede christenen.
    Waarom wordt iedereen verketterd door de schuld van de rotte appels?
    Ik weet dat er meer goed is dan kwaad in Uw Kerk en laat mij daar dan ook van getuigen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee. Ik ben getuige van zoveel steun,hulp,bemoediging door priesters

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor deze intentie. Ik ben er me van bewust dat dit moeilijk is en zal zijn, maar mijn geloof zegt dat er een betere wereld komt. Vrede en alle goeds! Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil bidden voor onze kinderen, studenten. Help hen op hun weg, steun hen op moeilijke momenten. Geef hen kracht, geef hen leven! Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil bidden voor mijn echtgenoot en zijn familie. Zondag komen ze samen rond een erfenis. Help hen om te luisteren naar elkaar en om samen de juiste beslissingen te nemen. Geef elk van hen de moed om echt hun gedacht juist te verwoorden. Laat er een oprechte openheid zijn. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor al deze intenties , en vraag ook gebed om een hemelse oplossing voor een dochter die het nu zo moeilijk heeft .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid voor al de intenties die hier vermeld zijn.
    Graag bid ik voor steun van de engelen door God gezonden om ons bij te staan in dit leven. Laten wij door hen geïnspireerd zijn en ons niet laten meeslepen door het wereldse. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Heer, wilt u ook mij die engel sturen die mij beschermen zal.??

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heer, ik wil bidden voor alle priesters die in de fout zijn gegaan. U vergeeft hen die berouw hebben, mogen wij mensen deze geestelijken ook vergeven en hen niet wegstoppen in kloosters.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heer Jezus wijst mij de weg die ik moet gaan.
    Stuur engelen om ons te helpen en te beschermen.
    Heer wees uw kinderen nabij in deze wereld dat we niet bang worden maar sterk in geloof.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik bid en dank voor onze zoon Michiel.
    Wij hadden hem geen betere naam kunnen geven. Geboren met een visuele handicap slaat hij zich wonderwel door het leven. Hij is een godsgeschenk met veel
    mooie talenten. H. Aartsengel Michaël, waak over hem en zijn gezin. Hemelse Vader, h. Maria, wij danken U.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid en dank met u mee
      Michael is ook mijn patroonheilige die mij dagelijks bij de hand neemt om mijn kruis te helpen dragen. Laat Michael nooit los !

      Verwijderen

Een reactie posten