zaterdag, 2 sept 2023

Reacties

  1. Ik vraag gebed voor mezelf. Dank u!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik smeek U Heer verlos mijn kleindochter en zovelen ook ikzelf van angsten ! Dank U Heer ! Leer mij en ons Uw Liefde aan al onze medemensen te geven !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer ik ben ook zo zenuwachtig, bang voor alle onderzoeken, uitslagen.
    Heer Jezus, ik bid voor meer geloof in U en voor meer vertrouwen.
    Zodat mijn angst verdwijnt.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor al de intenties die hier vermeld worden.
    Heer, ik ben soms angstig dat ik de vele engagementen niet kan waar maken. Ik smijt me... komt dan wel goed, maar soms heb ik het gevoel dat er te veel vragen op me afkomen. Ik vind het moeilijk om nee te zeggen en anderzijds weet ik dat ik ook 'eigen tijd' mag hebben en ook nodig heb. Heer, help mij om de juiste keuzes te maken, om als het nodig is, mijn grenzen aan te geven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid voor jullie dat ondanks de angst, jullie op God mogen vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat U mijn angsten draagbaar kan maken. mijn hoofd zit soms zo vol, piekeren

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten