zaterdag, 9 sept 2023

Reacties

  1. Heer geef mij dat geloof in U ,om geheel en al te handelen en te léven door en met en in U Christus !
    !Om zo elke mens ,ook heel uw Schepping in bezorgdheid en liefde te benaderen !
    Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gebed!
    Ik wil nogmaals bidden voor mijn gezin. Moge onze 4 puberende jongvolwassen kinderen hun weg vinden. Geef ons, ouders, de kracht om hen goed te begeleiden en ons geduld niet te verliezen. Geef ons veerkracht.
    Moge ook onze relatie als koppel sterker worden ipv constant beproefd te worden.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer Jezus, met vol vertrouwen kom ik bij u.
    U kent mij en mijn situatie.
    Geef mij vrede en rust in mijn hart dat ik met goede moed verder kan gaan op mijn levensweg.
    En als het zo mag zijn stuur iemand op mijn pad die mijn eenzaamheid mag verlichten.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer met vertrouwen op u mag ik vandaag het leven vieren met velen om mij heen die mij lief zijn. In gedachten ben ik bij velen geliefden die bij U in het licht zijn. Dank dat u mij nabij bent 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor al de mensen en hun bezorgdheden die aan het kapelletje zitten in Strombeek-Bever. Ik word er altijd blij van wanneer daar voorbij rij om naar mijn werk te gaan en bid dan in stilte met hen mee.
    Heer, Zegen hen en hun dierbaren en verhoor hun gebeden
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer,U kent me en de beproeving die ik onderga. Help me de hoop niet te verliezen opnieuw genietbaar te kunnen worden voor mijn naaste omgeving en voor de wereld.
    Zeer nederig.


    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten