dinsdag, 5 sept 2023

Reacties

  1. Laten wij bidden om meer Licht in deze wereld. Moge de gevoeligheid voor dat bijzondere Licht dat ieder mens kan verlichten, toenemen van dag tot dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil graag bidden voor mijn man en kinderen. Voor een betere verbondenheid en een wederzijds begrijpen. Ze doen allen hun best, maar het lukt nog steeds niet. Geef hen kracht, geef hen leven. Help mij om verbinding te blijven aanmoedigen. Geef mij de juiste woorden, de juiste tools, de juiste mensen... om te helpen. Dank! Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, ik probeer alles in het Licht te plaatsen. Ik heb een mooie kleindochter erbij en zij is voor mij het Kind van Het Licht. Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor allen. Ik bid God om een lichtpunt in een momenteel uitzichtloze situatie ivm mijn gezondheid. Ik panikeer heel erg en ben bang. Het is een dilemma, wat voor het een goed is resulteert in iets negatiefs voor het ander. En ook omgekeerd is het zo. God, geef me geloof en vertrouwen in U, in een leefbare oplossing. Dank U !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten