zondag, 5 febr 2023

Reacties

  1. Heer, ontferm U over onze kinderen die onderling in onenigheid zijn. Geef hen vooral innerlijke vrede om terug naar elkaar toe te groeien. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mensonderdemensen5 februari 2023 om 06:44

    Vader, bescherm ons op deze reis.

    Laat de kinderen van "Anoniem" een luisterend hoor hebben voor elkaar.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn. Zodat ik mijn angsten aan kan en toch kan genieten van al het moois wat er op mijn levenspad komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer wees hen nabij die nu ruzie maken om het verlaten van een studio !
    Breng hen tot verzoening en wijsheid !
    Ik bid ook mee met jullie verlangens !
    Dank U Heer !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten