dinsdag, 7 febr 2023

Reacties

  1. Ik wil vandaag, Heer, vragen: geef veel moed en sterkte aan alle bewoners van Turkije en Syrië, die getroffen zijn door de aardbeving

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DANK U WEL aan ''mensonderdemensen'', anoniem 2x en aan wie mee bad gisteren voor het contact met mijn muziekinstrumentleraar. De sfeer was reeds anders 's, avonds. Kunnen we aub nog samen bidden voor het
    gesprek vandaag, voor een juiste houding van mij, voor wederzijdse acceptatie, begrip en liefde in plaats van ergernis, voor een aangename sfeer. Voor een positieve ommekeer, die blijvend zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moge de barmhartige hart van Jezus en Pater Pio al het kwade en ergernis tussen jullie beiden weg halen. In Jezus zijn naam Amen🙏🏼📿

      Verwijderen
    2. Ik ga verder meebidden voor u en voor uw muziekinstrumentleraar. Ik ben zelf in een muzikale familie opgegroeid, en ik weet hoe belangrijk muziek kan zijn in een mensenleven. Welk instrument leert ge? Ik hoop dat alles goed zal worden.

      Verwijderen
    3. Ik vraag wijsheid om mijn mentale zorgen te kunnen dragen. Heer geef mij lieve mensen om mij heen die mij dragen.

      Verwijderen
    4. mensonderdemensen7 februari 2023 om 12:37

      Mijn gebed is ook voor u voor een blijvende goede verstandhouding.

      Verwijderen

Een reactie posten