donderdag, 16 febr 2023

Reacties

  1. Heer, wij bidden voor een vriendin die een moeilijke keuze moet maken ivm haar gezondheid. Help haar de juiste keuze te maken,dat ze verder haar leven mag ervaren als kwaliteit en we bidden dat ze mag genezen ,dit is het grootste geschenk dat U haar kan geven.Daarnaast bidden we voor een andere vriendin die momenteel chemo krijgt, achteraf nog operatie en bestraling, dat ze de kracht en moed mag hebben ,en zich verder gesteund mag voelen om haar traject door te komen en mag genezen.Willen jullie allen meebidden voor hen? Dankjewel, verbonden in gebed

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook ik bid mee dat deze twee mensen een goede afloop hebben en weer hun gezondheid herwinnen

      Verwijderen
    2. Heer, geef steun en kracht aan deze patiƫnten. Geef hen moed zoals ikzelf dat ook heb mogen ondervinden. In dankbaarheid bid ik tot U.
      Amen

      Verwijderen
  2. Ik bid mee.
    Ik wil ook voor Peter bidden die overleden is. Neem hem op in Uw heerlijkheid. Geef kracht aan zijn familie en dierbaren.
    Dank omdat ik hem heb mogen kennen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wil voor mijn man bidden die vandaag moet geopereerd zijn voor pacemaker dank u ook ik bid mee voor de ander intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag bid ik mee voor alle intenties van deze dag. Mogen zij die om gebed vragen, Uw antwoord erop ervaren, hoe dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid ook mee voor al die intenties.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten