woensdag, 15 febr 2023

Reacties

  1. Reacties
    1. mensonderdemensen15 februari 2023 om 07:26

      Heer laat mijn blind zijn voor U verd,innen.
      Amen

      Verwijderen
  2. Heer ik wil u vandaag vragen een zegen te geven aan een neef die vijftig wordt, voor hem en zijn familie; Ook bid ik voor al de slachtoffers van de aardbeving en oorlog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor mijn oom die gisteren een zware operatie onderging. Het gaat tot nu toe goed en vraag U dat hij langzamerhand beter wordt. En ook voor mijn tante en nichtjes en kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor alle slachtoffers van oorlog, geweld, natuurrampen... Ik bid voor hulp, steun en kracht voor al de overlevenden, dat ze de moed bewaren, dat zij geholpen worden door anderen die het beter hebben en zich willen engageren om een helpende hand uit te reiken. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten