zaterdag, 25 febr 2023

Reacties

  1. Shalom laten wij bidden voor Roswitha die een borst onderzoek moet ondergaan,dat de uitslag gunstig mag zijn,Heer ontferm u over haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag een gebed aan de Heilige Jozef om hulp bij het zoeken naar een huurhuis voor de vriendin van onze zoon aangezien ze haar huurhuis moet verlaten omdat het verkocht word.
    Niet makkelijk om een huis te vinden met 6 kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mensonderdemensen25 februari 2023 om 09:16

    Vader aanhoor onze gebeden.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag gebed voor iemand die een onderzoek moet ondergaan. Omdat alles goed mag verlopen en voor een goede uitslag.
    Omdat ik het zou kunnen loslaten.
    Dank voor jullie gebeden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid met u allen mee .Dat de gebeden verhoort mogen worden .
    Dank u Jezus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook samen met jullie bidden ook onze kleinkinderen zoeken een betaalbaar huis de huurprijzen of koophuizen zijn niet meer betaalbaar voor gewone mensen en niet iedereen heeft rijke ouders

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag vraag ik om te bidden voor de zielerust voor de broer van moeder Greta uit Gistel dat hij in vrede moge rusten na veel lijden

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten