zondag, 19 febr 2023

Reacties

  1. Graag vraag ik gebed voor dochter die na heupoperaties verschrikkelijk veel pijn heeft volgens dokter alles in orde neemt zware pijnstillers na 4 maanden al veeg afgezien is ze zijn zelfstandig maar moet werken maar is niet te doen
    Maar als ze niets doet is het ook niet beter


    BeantwoordenVerwijderen
  2. We leggen het in Gods handen en bidden voor haar om snel weer beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee, want permanente pijn is erg deprimerend. Heer, geef deze dame sterkte en vooral: laat haar pijn heel snel afnemen, zodat de heupoperaties als goed geslaagd mogen zijn. . Graag ook gebed voor mij. Heb pijn in nek, schouders, polsen, vingers, rug, knieƫn, voeten. Dank U Heer voor beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat de opdracht, lief te hebben tegenover degene die mij vijandig benaderen soms onmogelijk is. Ik schiet dan tekort.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer,
    Verlicht de pijn, fysieke en emotionele, van de mensen die er aan lijden.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, ik wil U danken voor de succesvolle operatie van mijn lieve oom. En voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor al die intenties, en vaag ook een gebed voor een vriendin die zwaar ziek is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee voor alle intenties .
    Wees bij hun Heer .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mensonderdemensen19 februari 2023 om 15:57

    Ik bid mee voor alle intenties hier en voor allen die lijden.
    Ik bid ook dat ik mag voelen hoe een vijand lief te hebben.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten