dinsdag, 28 febr 2023

Reacties

  1. Dat de vriendin van mijn groepsleidster een gezonde baby mag op de wereld zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor het deblokkeren van mijn diaken- en priesterwijding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor de mama van een leerling die kanker heeft.
    Heer genees haar!
    dank U omdat Gij naar Uw mensen omziet,
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor een medezuster die kanker heeft. Heer, Gij weet wat het beste is voor haar... Help haar, ze voelt zich zo moe en huleploos...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jong koppel met kindje waar de mama en vriend van het meisje altijd het meisje opstookt om tegen mijn kleinzoon te zijn hij drijft ze uiteen als zo doorgaan er is altijd wat hij werkt teveel gaat niet genoeg op reis dan maar met mama geen goede relatie jongen is bang voor de toekomst
    Ik vraag dringend te gebed 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Luister Heer, verhoor al deze gebeden. U weet wat ieder van hen het meest nodig hebben. Plant U vrede in ieders hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik neem jullie allen mee in mijn gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid voor een vrouw die haar kat dood vond op de bank. Geef haar kracht want ze is eenzaam en ziek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wil iedereen samen met mij bidden voor de vrede in een gezin binnen onze grote familie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor alle hierboven gestelde smeekbeden bid ik intens mee. Heer, geef rust, gezondheid en vrede. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten