woensdag, 8 febr 2023

Reacties

  1. Ik bid om zegen over de operatie van de arm van mijn zoontje die gisteren uit een boom is gevallen. Moge alles goed verlopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik bid ook mee dat de operatie goed verloopt .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag jullie medegebed voor de vele pijn die ik heb aan gewrichten: schouder, 1 knie, erge rugpijn, voeten, nek waarbij ik nekwervels voel en hoor kraken. Is een beetje té veel om dragen. Ik sta elke morgen moedig op maar ook met angst voor wat de dag brengt. Dank om mee te bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ik bid mee voor deze intenties en voor de vele mensen op dool en verlaten Lieve Heer wees alle mensen nabij. amen

      Verwijderen
  5. Ik bid mee voor de operatie van het zoontje van Kris, en voor anoniem die zoveel pijn heeft en voor de intentie van Miet. Heer, verhoor ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor al de intenties die hier boven vermeld staan. Vrede en alle goeds. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onze Annemouche (in 2022 50 jaar) overleed plots vorig jaar op Valentijn : de dag der liefde. Gedenk haar in uw gebeden !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dank omdat de vriendin van kleinzoon het werk heeft dat zo graag wilde dank voor de mensen die meebidden

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten