dinsdag, 14 febr 2023

Reacties

  1. Laten we bidden dat ieder hart liefde ontvangt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ook Liefde kan geven wij bidden u verhoor ons dat gans de wereld in liefde kan samen leven dat onze droom mag waar worden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop en vertrouwen...
    God maakt elke droom waar, ook deze, hoe en wanneer ook. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor al de zoekende mensen, dat ze gesteund worden in hun zoektocht en lichtpuntjes ontdekken in hun leven. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid voor mijn oom die op dit moment een operatie ondergaat van 7 uur lang. Heer blijf ons nabij . Ook voor mijn tante, nichtjes en kleinkinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Iik bid voor zegen en bescherming voor mijn dochter die vandaag jarig.
    En dat ze tot God terugkeert.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Shalom, Heer Jezus Christus ik dank u voor de dag van vandaag voor de onderzoeken die ik met spoed moest onder gaan Perfect geregeld,en de uitslag zeer goed was!
    Dit ziekenhuis Rijnstate de ARTSEN verpleegkundige medewerkers breng ik bij U! Heer blijf hen nabij met U zegeningen !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten