maandag, 27 febr 2023

Reacties

  1. Heer ik vraag hulp voor de veertig jarige vriendin van onze neef die kortelings de diagnose kreeg van baarmoederhalskanker, ook werd er iets gevonden op haar nieren en lever nog niet zeker of het uitzaaiingen zijn. Deze week word ze behandeld met hemo en bestralingen om de tumor te stoppen om daarna te kunnen geopereerd worden. Heer wij weten dat je haar nabij zult zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor een vriendin die heel veel zorgen heeft. Wilt U haar laten voelen dat U bij haar bent.
    En voor mijn kinderen en kleinkinderen en alle familie en mensen die me lief zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor onze zoons en dochter, hun partners, hun gezin.Zij hebben een drukke maand voor de boeg waar heel wat kunst-en vliegwerk zal aan te pas komen.
    God, kom hen te hulp, Heer, haast u hen te helpen a.u.b.
    En help de mensen die u hier hun noden voorleggen, ik vraag dat in Jezus’naam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer ik bid mee voor bovenstaande intenties .Wees hen nabij .
    Graag bid ik ook een goed verloop van het gesprek vanavond .Dat er een goede uitkomst mag komen .Moeder Maria bid voor ons .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid van harte mee voor al deze intenties en vraag ook nog een gebed voor mijn zieke medezuster. Heer, geef alle mensen in nood de sterkte en hoop om het uit te houden.Dank U, Heer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten