vrijdag, 3 febr 2023

Reacties

  1. Bij de benedictijnen in Vaals, Liemers voelde ik altijd me meer dan welkom❗️
    De ontvangst was hartelijk en tegelijkertijd uitnodigend om vanaf het begin van de dag tot in de avond in hun dagritme mee te gaan.
    Ik heb geleerd zoals vandaag te lezen is, dat je in ieder mens Jezus leert zien en hem/haar zo moet behandelen.
    In het leven van alle dag kunnen we laten zien en voelen er gewoon voor elkaar te zijn. Laten we voor elkaar bidden elkaar vast te houden in de geest zoals God dat met ons voor heeft. Laat ons kompas JEZUS zelf zijn❗️


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid dat ik elke dag God mag zien in mijn medemens en Hem mag verwelkomen. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gelaat van de ander ben Jij Heer; zoals ook Levinas schreef in zijn boek. Help mij om ontmoetingen echte ontmoetingen te laten zijn en geen vluchtig contact. Want als de Heer in elke mens aanwezig is, is het toch wel normaal/leuk om tijd te maken voor elke mens. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En vandaag graageen dank gebed, "Het leven is niet wachten tot de buien overtrekken,
    Het is leren hoe je in de regenkunt dansen. "En dansen kan mijn zoon vandaag. Dank dank dank 🙏

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten