woensdag, 1 maart 2023

Reacties

  1. Goodmorning voor u en de uwen .
    Vandaag vraag ik gebed aan voor mijzelf
    Trouwe GOD en VADER wij danken U voor UW liefde en Genade.
    VADER ik Kom voor UW Troon van Genade mer al mijn veagen wn gebeden ,die ik liefdevol in UW handen leg .
    VADER wilt U mij blijven beschermen tegen alles dat niet van U afkomstig is ,wilt U alles vernietigen in Uw kostbare Naam Amen en mij houden op het pad dat U voor mij uitgestippeld heeft .
    VADER wilt U elke cel en orgaan in mijn lichaam vernieuwen en beschermen ,VADER mijn ogen ,mijn zenuwen wilt U mij aanraken op se plekken die genezing en herstel nodig hebben en verder bid ik voor mijn kinderen en kleinki d en een ieder die vandaag wn al se dagen gebed nodig hebben en plaats alles liefdevol in Uw doorboorde handen Amen and Amen
    God is good all the time πŸ™πŸΏπŸ©΅πŸ™πŸΏ
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shalom, Dank Jezus voor de goede uitslag, dank Jezus voorbouw liefde en trouw !
    Heer help een schoondochter weer getrouw met haar schoonmoeder om te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou gebed willen vragen voor iemand die morgen een onderzoek moet ondergaan en de voorbereiding die er aan vooraf gaat. Jezus leg Uw handen op de handen van alle dokters en verpleegkundigen die er bij betrokken zijn. Wees ook aanwezig bij de familie. Omdat de uitslag goed zou mogen zijn.
    Dankjewel voor al jullie gebeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zalig om te weten dat onze Heilige Familie zo dicht bij ons is!Bij het begin van mijn zware kankerdiagnose was ik zo angstig maar ik legde alles in Gods handen,ondertussen geniet ik met volle teugen van het leven,dag per dag.Dank U Jezus,Maria en Jozef.God,dank U wel!Ik prijs U elke dag!!Wil onze familie beschermen.We bidden voor vrede!!❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag te bidden voor de kinderen van mijn schoonzus die helemaal niet overeen komen en ook voor mijn schoonzus en man die ook niet willen toegeven

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laten we bidden voor vrede in de harten in families en in de wereld koningin Moeder van Vrede help ons allemaal vredevol te zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten