maandag, 13 febr 2023

Reacties

  1. Om verdere genezing voor een priester.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wilt U mij dragen zodat ik het aankan om naar het ziekenhuis te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede Vader, zegen deze komende week al mijn daden en alle mensen om mij heen. Begeester mij met uw Heilige Geest.
    Breng vrede in deze wereld waar de conflicten tussen landen en grootmachten steeds toenemen.
    Dat vraag ik U.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor de intenties die hier aangereikt worden. Ik wil ook graag bidden voor al de mensen die in rouw zijn omwille van een verlieservaring. Ik bid ook graag voor al de zoekende jongeren, dat ze zich gesteund voelen door hun omgeving en kracht vinden in het geloof. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De schoonvader van mijn dochter is op 80 jarige leeftijd in zijn slaap overleden.
    Hij was al een tijdje ziek. Ik vraag een ieder voor hem en zijn gehele familie te bidden om er voor elkaars zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee met jullie allen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten