zondag, 12 sept 2023

Reacties

  1. Laten wij samen bidden voor vrede in het hart van onze zonen, dat beiden elkaar terug mogen vinden. En dat er rust en vrede kan komen in ons gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, ik wil U danken omdat U elke keer bij me was de laatste maanden. En blijf mij nabij zodat ik blijf voelen dat U bij me blijft de komende tijd nu ik aan het herstellen ben van dystrofie in mijn pols. En voor mijn oom die a.s. dinsdag een zware operatie moet ondergaan. Blijf hem ook nabij zodat hij weer gezond mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor deze intenties mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja we bidden voor elkaars intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vader, ik vind het evangelie van vandaag zo moeilijk.
    Geef mij kracht om er naar te leven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moge de Heer Ons allen nabij zijn in onze pijn,maar ook in onze vreugde...mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moge de Heer van goedheid en liefde ons aller gebed verhoren...mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten