zondag, 21 nov 2021

Reacties

  1. Ik bid om zegen over een gezin waar het helemaal fout dreigt te lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de feestdag van Christus koning van het heelal, bid ik voor diegenen die door hun functie verantwoordelijk zijn voor het lot van de mensen. Dat zij getuigen van oprechtheid, rechtvaardigheid, barmhartigheid, mededogen,...
    Laat bewindslieden steeds de kansarmen in het oog hebben als ze regels opstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gebed voor familieleden waar er zoveel strijd en ziekte is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid met jullie mee.
    Mijn gebed is ...om Vrede bij "de afscheidsplechtigheid "van onze geliefde broer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, voor M en JW die kanker hebben. Dat ze mogen genezen en Uw nabijheid mogen voelen. Dat vraag ik ook voor mezelf. Wilt U mij ook dragen bij alles wat ik doe en voel vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten