zaterdag, 20 nov 2021

Reacties

  1. Ik bid voor J die overleden is. Heer, neem hem op in uw Rijk van eeuwige Liefde. Ik wil U ook danken om zijn rijk leven, zijn ja-woord tot U.
    Ik bid om steun en troost voor de familie.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag ook uw gebed voor Camille die gestorven is. Dank voor zijn leven en wat hij voor zovelen heeft mogen betekenen. Neem hem op in Uw Licht.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ons bidden voor alle overledenen. Dat ze opgenomen worden in uw barmhartigheid.
    Tevens voor hun familie en kennissenkring.Dat ze de steun en bemoediging mogen ervaren om hun verlies te verwerken als gelovigen. Dat ze rusten in vrede. Danken we God voor hun gezegend leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid de heilige Elisabeth van Hongarije, vader Franciscus en alle fransicaanse heiligen om hun zegen te geven voor de mogelijke oprichting van een franciscaanse fraterniteit (leken orde) in het Brusselse hoofdstedelijke gewest.
    Ik bid dat mensen zich laten inspireren door de franciscaanse spiritualiteit in hun dagelijks leven. Geef wijsheid en kracht aan Paus Franciscus om ons voor te gaan in geloof. Dat hij ons mag blijven inspireren om als boetelingen en pelgrims in het leven te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, ik bid voor M en JW die strijden tegen kanker, dat ze uw steun mogen voelen.
    En voor mijn zus en familie die corona hebben en dus in isolatie zitten. En voor kracht, rust en dat ik geen angsten meer krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor alle intenties die hier zijn neergeschreven.
    God aan hoor ons gebed
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten