maandag, 22 nov 2021

Reacties

  1. Goede Vader, Danku omdat ik gisteren het goede nieuws mocht vernemen.
    Wees mij vandaag weerom nabij.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een nieuwe werkweek. We werken met zijn allen in de wijngaard van de Heer.
    Ik bid voor de gelovigen, de priesters en religieuzen maar ook voor allen die een taak hebben in de Kerk van Christus.
    Dat ze bemoedigend worden en trouw zijn aan hun geloften van armoede, gehoorzaamheid en kuisheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor M die morgen aan haar 2e chemokuur begint. Wilt U haar nabij zijn.
    En voor mijn zus en gezin die allen corona hebben.
    En voor mezelf dat ik me zo rustig en zonder angst mag blijven voelen.

    Dank U, lieve Heer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten