maandag, 15 nov 2021

Reacties

  1. Heer vandaag is mijn bede tot U :"breng een koppel terug samen "en moge hun liefde voor elkaar door oprechte vergeving ...groter worden !Genees hen Heer!Dank U!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader, help mij in deze moeilijke tijd overeind te blijven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn vandaag bij alles wat ik doe en dat ik U niet vergeet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer uit mijn ongerustheid roep ik U.Ik bid voor genezing van mijn dochter, moeder van 3 kinderen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid dat de vraag om een antenne van de franciscaanse derde orde in de regio B.H.Gewest een kans krijgt om het daglicht te zien.
    De vraag werd aan de bevoegde autoriteit gesteld.
    De oproep werd gedaan door paus Franciscus. Het is de bedoeling om de kwetsbare mensen nabij te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten