dinsdag, 2 nov 2021

Reacties

  1. Goede Vader,
    Ik bid voor allen die gestorven zijn en waarvan Gij hun geloof hebt gekend.
    Neem hen op in uw eeuwig leven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij aan bij het gebed van mensondermensen. Heel in het bijzonder voor mijn grootouders Jozef en Clarisse ;ouders Rachel en Roger en mijn broers Johan, Christiaan en Antoine. Ook mijn familie, vrienden en kennissen.
    Zij allen hebben bijgedragen op de een of andere manier aan de goede en mooie dingen in het leven van velen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, ik bid ook voor (en met) onze dierbare overledenen die ons zijn voorgegaan, en in het bijzonder voor mijn moeder en schoonbroer, die 56 jaar geleden op 2 november in een auto-ongeval overleden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor mijn moeder en oma. En wilt U mij nabij zijn in alles wat ik doe vandaag en Uw aanwezigheid mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten