maandag, 29 nov 2021

Reacties

  1. Voor J. die gestorven is aan alcoholisme.
    Neem hem op in het licht van Uw aanschijn.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid daarvoor mee!
    God mochten mijn naasten , de mensen die ik vanadaag zal horen en ontmoeten in mij Uw Licht bemerken !
    Heer vervul mij van Uw Licht in deze duisternis !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, zegen de ontmoetingen die ik vandaag mag hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Willen jullie alsjeblieft bidden voor mijn moeder. Vandaag is de uitvaart van mijn vader en zij kan er niet bij zijn omdat ze sinds 3 dagen in het ziekenhuis is opgenomen wegens corona. Ze is zo verdrietig en angstig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In mijn gebed neem ik de intentie voor uw moeder op. Ook bid ik dat uw vader moge opgenomen worden in het licht van de allerhoogste.

      Verwijderen
  5. Ik bid zeker mee voor uw moeder, en ook voor uzelf en de hele familie. Moge de Heer u allen sterkte geven, en moge uw mama genezen van die afschuwelijke ziekte. Veel moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede Vader, wees mij nabij.
    Geef me sterkte.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag uv gebed voor mij die blijvend depressief is en die gepaard gaat met angst en smetvrees.
    Ik hoop dat het eens goed goed komt.Ik vraag Jezus en Moeder Maria om vertrouwen , kracht en mode om door te gaan;

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid God U allen te verhoren

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten