zaterdag, 27 nov 2021

Reacties

  1. Goeie Vader,
    Ik draag deze dag aan U op.
    Vergeef mij mijn kleinmenselijke fouten en wees mij nabij.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wordt vandaag 65 en zo ben ik aanbeland in de herfst van mijn leven. Ik dank God voor wat voorbij is: mooie en aangename ervaringen maar ook momenten van tegenspoed, ziekte, verdriet en twijfel.
    God wees mij verder nabij in de komende jaren van mijn leven. Verbonden in God 🙏.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wilt U mij nabij zijn. Ik heb het zo hard nodig nu ik me weer zo,n last heb van angsten en depressieve gevoelens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hou moed, ik bid mee voor u. Ik weet ook hoe angsten en depressie iemand kunnen doen lijden.

      Verwijderen
  4. Frank, gefeliciteerd met je verjaardag! Hou je goed en safe. Vriendelijke groet, Sophie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Frank, een vrede-volle verjaardag.
    Moge de Heer je zegenen en behoeden. Moge Hij zijn aangezicht over u lichten, en je vrede geven.
    Van harte, kris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten