vrijdag, 5 nov 2021

Reacties

  1. Ik wil uw gebed vragen voor P die gisteren in ons WZC overleden is.
    Moge God haar opnemen in zijn eeuwige Liefde.
    Moge Hij de fam tot steun zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Heer naar wie zouden wij gaan ?Jij hebt Woorden van Eeuwig leven "!Ik bid om dàt te beseffen en ernaar te léven ! Geef ons die Wijsheid Heer !Leer ons zich naar U te richten en zo met Uw Geest van Liefde verder te leven wàt er ook gebeure !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik kan alleen bij u komen met mijn verdriet.Wilt u mij troosten en rust geven.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij nabij. Ik ben onrustig en af en toe voelt alleszo donker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil me voorbereiden op een belangrijke periode van het kerkelijk jaar: de advent.
    Onderdeel is het sacrament van de verzoening.
    Heer,wees mij zondaar genadig.
    Wees barmhartig voor hen die ik onrecht heb aangedaan en voor mij.
    Ik bid ook voor de intenties van deze morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid ook mee, en vraag de Heer P. op te nemen in Zijn liefde, anoniem van 09:09 te troosten en rust en licht te geven aan anoniem van 11:07

    BeantwoordenVerwijderen
  7. https://www.kerknet.be/gebedsnetwerk-van-de-paus/inspiratie/paus-wat-als-je-lijdt-aan-depressie-extreme-uitputting

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vraag een gebed voor diegenen die gebukt gaan onder de tegenslagen van het leven. Voor zij het moeilijk hebben om weer rechtop te gaan staan na een zware opdonder.
    Mag de Heer hen bemoedigen en steunen tijdens deze moeilijke periode.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten