dinsdag, 30 nov 2021

Reacties

  1. Goede Vader,
    Laat ook mij U volgen en alles achter laten dat mij aan deze wereld bindt.
    Geef mij moed en kracht.
    Lieve ouders, beschermt mij en doe voorspraak bij de Vader.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn kleindochter heeft een ongeluk gehad vanochtend met de fiets.
    Heer God, wilt u bij haar zijn bij kontrole in het zkh.En zorgen dat alles goed komt met haar hand en arm.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal voor haar bidden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil uw gebed vraag voor zuster S die overleden is.
    Moge God haar bij zich opnemen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer,wiltU mij nabij zijn bij alles wat ik doe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer Jezus luister naar al deze smeekbeden wij geloven in Uw liefde AMEN

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten