donderdag, 25 nov 2021

Reacties

  1. Ik bid voor J die vandaag begraven wordt.
    Om zegen over dit gebeuren, om een goede 'aankomst' van J bij U, om sterkte en troost voor de familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor mijn zus en gezin die corona hebben. Dat ze zich snel weer wat beter voelen. En voor M. dat ze niet teveel ziek is van haar chemokuur. En voor JW dat zijn kanker helemaal weg mag zijn.
    En voor alle mensen die me lief zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede Vader,waak over mij en wees mij nabij op de weg die ik vandaag bewandel.
    Moeder Maria bid voor ons.
    Heer wees ons genadig.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid met jullie allen mee ! Gisteren was 't de uitvaart van mijn geliefde broer! Een wonder speelde zich daar af ,in de oprechte vergeving van sommige aanwezigen ! Dank U Heer ! Jij verhoorde onze gebeden !Laten wij allen blijven vertrouwen in Uw Goedheid en Liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor jullie intenties, en ik dank de Heer met Jacqueline voor het wonder tijdens de uitvaart van haar broer.
    Hee, verhoor ons gebed.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten