woensdag, 17 nov 2021

Reacties

  1. Een goede morgen. Ik wil bidden voor alle mensen die als werk of als engagement de zorg op zich hebben genomen van medemensen in nood. In het bijzonder voor de leden van en medewerkers in franciscaanse leken orde. Ze geven hiermee gevolg aan de oproep van Paus Franciscus.
    Heer inspireer, steun en bemoedig hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, ik wil U danken omdat ik me zo goed voel. Geen angsten, depressie. Dank U dat ik me zoveel sterker voel. En ik bid voor alle mensen die me lief zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer wees ons nabij nu onze broer is gestorven ! Dat er vrede blijft in onze harten !Geef mij en ons Uw Wijsheid !Ik smeek U !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het overlijden van een dierbare roept vele vragen op. Waarom ?
    Het verlies van een dierbare roept vele vragen op. Hoe moet het nu verder ?
    Ikzelf heb reeds drie broers in de loop der jaren verloren. Het went niet.
    God's wijsheid zal jullie sturen, maar vanzelfsprekend is er jullie verantwoordelijkheid om de zaken goed te regelen zodat er vrede blijft in onze harten. Veel sterkte toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zelf heb ik meegemaakt.
    Ik kwam thuis, de postbode had een groot pak voor de buren en stond ermee voor de deur. Ik nam het in ontvangst maar ik vergat mijn sleutels op de buitendeur.
    Een andere buurman had ze gevonden en is op zoek gegaan naar de eigenaar.
    Een gebed aan St Antonius heeft andermaal geholpen. Dankjewel buurman en St Antonius. Ik zag al een doemscenario: de huissleutels vervangen bij mij en die van de buitendeur (andere bewoners).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten