donderdag, 4 nov 2021

Reacties

  1. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn in mijn onrust. Zodat mijn angsten weer niet de overhand krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een goedemorgen aan iedereen. Ik wens u van harte een aangename dag toe.
    Hopelijk vind u vertroosting als u beproefd wordt. Verkrijgt u genezing als u ziek bent, vertrouwen als u angstig bent, voldoening als u om een gunst vraagt en dit alles als gevolg op uw en mijn gebed.
    Heer wees ons nabij, ook als het donker is om ons heen. Laat ons genieten van de voorspraak van de heiligen en de maagd Maria. Ora pro nobis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer ik bid voor innerlijke rust.
    Laat in mij het vertrouwen groeien in U dat alles goed komt met mij en mijn kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat ons bidden.

    Heer onze God, verkwik ons door een rustige slaap, nu wij vermoeid zijn door de arbeid van deze dag. Geef dat wij weer op krachten

    komen om U met lichaam en geest te blijven dienen. Door Christus onze Heer.

    Amen.

    Een rustige nacht en een goed einde schenke ons de almachtige Heer. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten