woensdag, 10 nov 2021

 

Reacties

  1. Vader, Danku voor zoveel.
    Danku om elke dag.
    Danku om ons gezin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik ben God dankbaar voor mijn leven ,mijn vreugden en mijn pijnen !Alles is een middel om te doen en te handelen zoals HIJ het wilt om onze ziel naar Hem te verheffen ! Ook bid ik Hem vurig om genezing voor mijn broer (in 't intensief),vooral "innerlijke genezing "en ook voor zijn vriend ! Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, ik bid voor dhr K. die gestorven is en voor twee vrienden die vechten tegen kanker.
    En dat ik me rustig mag blijven voelen als ik vanmiddag ga eten met een vriendin. Dat ik niet angstig word doordat ik een drukke ruimte zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De intenties die ik hier dagelijks lees, neem ik op in mijn gebed.
    De omschrijving "mens onder de mensen" dekt de lading.
    Heer wees de mensen nabij die om uw zorg vragen in hun intenties.
    Ze zijn het waard dat U naar hen omziet.
    Neem de kluizenaar Charles de faucault op in uw lijst van heiligen. Zorg voor zijn volgelingen: kleine zusters en broeders van Nazareth.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Almachtige God, ik verzoek u om mijn vijanden (zij die weigeren om te reageren op mijn boodschappen en toch God 🙏 in hun belevingswereld erkennen. Geef dat er een verzoening kan gerealiseerd worden. Zij waren in het verleden een steun en toeverlaat. Dankjewel God.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vraag om vergeving voor mijn zonden. God wees mij nabij in goede en slechte tijden. Geef me het geduld om mensen lief te hebben, ook al delen ze niet mijn overtuiging of inzichten.
    Vrienden zijn minder moeilijk om te beminnen. Vijandschap is moeilijk om ongedaan te maken. Help mij lieve God om te doen wat U behaagt. Moeder Maria en alle heiligen wees uw zondaar genadig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hou hier (misschien tijdelijk) mijn eigen bijdragen af.
    Ik blijf deze bron met verkwikkend water bezoeken, maar ik zal zelf geen dagelijkse bijdrage leveren. Regelmatige bezoekers zullen de kans gekregen hebben om mij beter te kennen en wat mijn gevoeligheden zijn. Ook met mij de mensen die ik in mijn hart meedraag. Door omstandigheden heb ik geen eigen kinderen. Dit verklaart waarom ik niet de vruchten heb geplukt van hun opvoeding als bezorgde ouder. Wel heb ik een partner waar ik zielsveel van hou. De herontdekking van een sluimerende geloofsleven, geeft mij een boost. Mijn partner is atheïst Maar heeft respect voor mijn keuze.
    Mog de Goede en Almachtige God 🙏 ons opnemen in zijn zorgzame liefde,ons bemoedigen, troosten en genezen van kleine en grote kwalen.
    Mogen we geborgen blijven in de zorg van moeder Maria en al de gekende en niet gekende heiligen. Laat alle mensen van goede wil, een inspirerende invloed hebben op ons leven.
    Ora pro nobis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede moed, Frank De Clercq! Volhouden! Ik bid met en voor u. Ik leef ook in Evere (een mooie gemeente).

      Verwijderen
  8. Dankjewel voor de bemoediging en het gebed.
    Ook bedank ik God, de Vader de Zoon en de heilige Geest in wiens geborgenheid wij leven.
    Ook bedank ik eenieder die om mij bezorgd is. Ik ben dit ook om jullie allemaal. Het ga jullie goed.
    Blijf volharden in het goede te doen.
    Pluk de vruchten van de adventstijd en Kersttijd.
    Here Jezus Christus ontferm u over ons.
    Wees mij nabij in mijn dagelijks leven en vergeef me mijn zonden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten