zondag, 31 okt 2021

Reacties

  1. Ik bid voor Efrem, priester, die gisteren overleden is.
    Moge God hem bij Zich opnemen in zijn eeuwige Liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn gedachten gaan uit naar de mensen die het moeilijk hebben om de eindjes aan mekaar te knopen door tegenslagen. Heer geef hen de kans en de kracht om het tij te keren.
    Toon uw barmhartigheid aan mensen die het moeilijk hebben door ziekte. Ik bid voor genezing door de bemiddeling van Alle heiligen in de hemel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LIeve Heer, wees mij nabij in mijn onrust en angsten. Zodat het morgen goed gaat als ik weer alleen ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede Vader,
    Jij weet hoe moeilijk ik het momenteel heb om sommigen van mijn naasten te beminnen als mezelf.
    Geef mij inzicht en sterkte
    Alen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten