woensdag, 13 okt 2021

Reacties

  1. Heer, geef mij de moed en het inzicht om mijn levenswandel af te stemmen op Uw Woord.
    God wees mij zondaar genadig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede Vader, help mij door de komende moeilijke dagen heen.
    Geef mij inzicht en vertrouwen.

    Neem ook de ergernissen weg waarmee ik mijn leven belast.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Heer wij bidden om steeds in eigen hart te kijken ,waar JIJ Uw woning hebt ! Help ons om goede mensen te zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid met jullie mee. Heer, u weet wat ieder van ons vandaag nodig heeft. Verhoor het gebed van Frank, van mensondermensen en van Jacqueline. Dank u, Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankzij het gebed van vele bekenden en onbekenden houden we stand. D. Bonhoeffer.

      Verwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij dragen???

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten