donderdag, 7 okt 2021

Reacties

  1. Goede Vader, geef me kracht om het goede te zien en te doen.
    Vergeef mij waar ik te kort schoot in het volgen van uw Heilige Geest.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer geef me de kracht en de moed om niet verbitterd te zijn als ik geen voldoening krijg als reactie op mijn verzoek.
    Ontsluit het hart van diegenen die weigeren om barmhartig te zijn in hun oordeel. Laat hen getuigen van oprechtheid in hun doen en laten.
    God wees mij zondaar genadig.
    Jezus ontferm u over mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U mij dragen en nabij zijn in al mijn doen en laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor die intenties. Heer, help ons allen, we hebben U zo nodig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten