zaterdag, 9 okt 2021

Reacties

  1. Goede Vader, zegen deze dag en zegen mij en allen die opweg zijn naar U.
    Behoedt ons van alle kwaad en geef deze wereld de vrede die de Heer Jezus ons heeft voorgehouden.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gebed gevraagd voor een vriend. Lieve Heer, geef ons de kracht om hoopvol door het leven te gaan. Help mijn zieke vriend.
    Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, help deze zieke vriend, en help ook zijn vriend die voor hem bidt. Help ons allen, we hebben U allen nodig. Dank U, Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik bid voor de genezing van mijn dochters. Geef mij ook innerlijke rust omdat ik erg bezorgd ben.Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben dankbaar dat het zo goed met mij gaat. En voor iedereen die me lief is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid om zegen voor enkele kennissen me van die deze dagen op bedevaart zijn naar Lourdes.
    Mogen zij Maria ervaren als hun Moeder die hen als haar kinderen bij de hand neemt en hen brengt in Christus.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten