zondag, 16 okt 2021

Reacties

  1. Ik bid voor de startviering (de kathedraal Brussel) van het synodale proces binnen de kerk. Dat het een getuigenis mag worden van een authentieke kerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil uw gebed vragen voor iemand wiens gemoedstoestand op een erg laag pitje staat. Moge hij mensen rondom hem ervaren die hem helpen vrede te dragen en licht te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor ons allemaal.Laat ons getuigenis afleggen van een barmhartige kerk die geleid wordt door priesters die opendoen als er aangeklopt wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wilt U mij dragen. En ik bid voor meer begrip van mijn kant t.o. een goede vriendin. En dat ik me goed mag blijven voelen, zonder angsten en depressief zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten