donderdag, 14 okt 2021

Reacties

  1. Almachtige God wees ook vandaag mij nabij met uw goede zorgen. Dankjewel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank U Heer ook voor deze nieuwe dag !
    Help mij om het "goede "te doen en er meer en meer van bewust te
    zijn dat diep in ons wezen JIJ woont ,ons leidend en beschermend !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede Vader, wees mij weer nabij met uw Heilige Geest en leer mij te leven naar uw woord.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Jezus,breng verbetering,genezing voor mijn dochter.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor uw dochter.
      De goede God zal ons bidden aanhoren.

      Verwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij dragen. En dat ik ook eens Nee durf te zeggen. Ik vind dat soms zo moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vraag om kra ht voor de man van een collega en sterkte voor de familie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten