dinsdag, 5 okt 2021

Reacties

  1. Heer ik verlang ook vandaag Uw Wil te volbrengen en niet de mijne ! Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede Vader, danku voor deze nieuwe dag.
    Wees mij steeds nabij.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Na de fantastische belevenis van de franciscaanse spiritualiteit in de afgelopen dagen ben ik aanbeland bij een nieuwe mijlpaal in mijn leven. Dit kan dankzij het gebed van vele bekenden en onbekenden (Bonhoeffer) en op voorspraak van Franciscus en Clara. Ik wens de weg van inkeer en boetedoening voltrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is heel goed nieuws, Frank! Bedankt om het met ons te delen. Ik bid voor u. Volhouden !

      Verwijderen
  4. Ik bid voor mijn gezin en familie. Dat we steeds met elkaar blijven praten.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten