woensdag, 27 okt 2021

Reacties

  1. Heer geef me de kracht en de barmhartigheid om uw wil te volbrengen.
    Ik denk speciaal aan de mensen die het moeilijk hebben op mentaal en fysiek vlak.
    Dat ze geïnspireerd en bewogen mogen genieten van een aangename dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede Vader,
    Maak mij dienstbaar en nederig.
    Vergeef me mijn fouten.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. graag uw gebed voor kracht, sterkte en genezing van een aanhoudend depressie die gepaard gaat met angst en smetvrees.Moge jezus en Moeder Maria mij genade zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik bid mee voor heling. Kan een professionele hulp samen met het gebed in vertrouwen een oplossing bieden bieden voor uw moeilijk proces. We bidden voor barmhartigheid.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten