zaterdag, 23 okt 2021

Reacties

  1. Ik bid om zegen over een samen-zijn deze namiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Ontvang Nelli met open armen in Uw koninkrijk. Dank voor wat ze voor mij en zoveel ànderen heeft mogen betekenen.
    Zegen en sterk haar familie, haar kinderen en kleinkinderen, en dat ze mogen beseffen wat voor moois hun ouders voor de wereld hebben gedaan.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heilige Geest vervul mij met Uw Liefde om mezelf,mijn naasten en U bovenal te beminnen !
    Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor M die kanker heeft en nog vele behandelingen moet ondergaan. Geef haar en haar familie de kracht en hoop om hiermee te moeten omgaan. Wees mij en hen nabij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid voor mijn partner en mezelf dat we in staat waren om een conflict met uw hulp bij te leggen. Dankjewel. Ik wens het eenieder toe en bid ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten