donderdag, 21 okt 2021

Reacties

  1. Een goede morgen en een aangename dag toegewenst. Mijn gebed van vandaag is voor alle mensen die het moeilijk hebben. Geef hen de kracht om stand te houden en de beproeving te doorstaan. De Heer is mijn herder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag een gebed voor een kennis die volgende week naar Leuven moet op controle, hij heeft een gezwel aan zijn hart en gaat zienderogen achteruit.
    Zijn echtgenote heeft er geen goed oog in ik hoop dat alles goed komt voor dit gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vader, aan hoor mijn bede.
      Moeder Maria, Gij hebt mij al zo vaak aanhoord. Luister naar mijn gebed voor deze persoon.
      Amen
      Amen

      Verwijderen
  3. Op deze dag bid Jezus om alle mensen die rechtstreeks en onrechtstreeks te maken hebben met kanker te steunen in het verwerken van de diagnose en dit op de beste manier en in goede omstandigheden. Geef allen de moed en het vertrouwen dat nodig is bij in het beste geval, de genezing

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Jezus wees met ons begaan.
    Geef ons ook vandaag uw liefde en kracht.
    Geef ons genezing, waar we genezing nodig hebben.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit mij aan bij al deze gebeden. Heer, help al degenen die het moeilijk hebben. Ik vraag ook een gebed voor mijn broer. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik sluit me ook aan bij al deze gebeden. En voor de dochter van mijn vriendin die vandaag te horen kreeg dat ze borstkanker heeft. Wilt U hen kracht en hoop geven

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt Heer omdat het met mijn hoofd de goede richting uit gaat.
    Als men blijft geloven komt alles goed

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten