vrijdag, 22 okt 2021

Reacties

  1. Waarvoor ik wil bidden is. Ten eerste wil ik God bedanken omdat Hij ervoor zorgt dat het de goede kant op gaat met mijn hoofd.
    Ten tweede wil ik vragen dat Hij er mag voor zorgen dat mijn broer en zus hun A-brevet mogen halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid om zegen over P. die stervende is. Moge de ziekenzalving, die ze gisteren gekregen heeft, een bron van genade zijn voor haar grote overstap naar Gods eeuwige liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede Vader, Gij kent mijn kommer.
    Sta me bij.
    Ik bid ook voor M die ongeneeslijk ziek is.
    Dëat ze haar kruis moedig mag dragen en vertrouwen op Gods eeuwige goedheid.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liezve Heer,

    Ik kom Uw zegen en bescherming vragen om alle zieke mensen en bezorgde mensen die mij vragen om voor hen mee te bidden

    Wees hen allen nabij met Uw liefdevolle kracht, licht en genaden

    Geef ons Uw Heilge geest van kracht en liefde , vreugde en inziucht voor wat we vandaag moeten afwerken

    Dank u voor alle genaden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij dragen zodat ik wat rustiger wordt en geen angsten heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid meevoor bovenstaande intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, hoor mijn stem, wees aandachtig, luister naar mijn roep om genade.
    Dankjewel voor de verkregen gunsten. God wees mij zondaar genadig.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten